hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes Lions – nem lesz magyar díjazott

A Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztiválon egyik kategóriában sem került be a shortlist-re magyar reklám.
hirdetés
A régió országai közül a reklámfilm kategóriában csak Szlovénia és Csehország vehet részt a döntőben. A szlovének az alkoholmentes italok kategóriájában nevezett reklámmal arattak sikert, amely a Futura DDB munkája. A kelet-európai indulók másik shortlist-es alkotását egy olimpiai szponzorációs szpottal a cseh Leo Burnett készítette.

A világ legnagyobb reklámversenyére tizenhárom magyar ügynökség összesen 37 alkotást nevezett. Sajtó és plakát kategóriában hét ügynökség tizennyolc hirdetése, reklámfilm kategóriában kilenc ügynökség tizenhat munkája, míg média kategóriban két ügynökség három nevezése méreti meg magát.

A legtöbb reklámot a Leo Burnett nevezte, számszerint hetet. Őt követi a BBDO hat, valamint a DDB és az Ogilvy & Mather egyaránt négy-négy nevezéssel.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés