hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes Lions – nem lesz scam ad kategória

A Cannes-i Nemzetközi Reklám Fesztivál szervezői úgy döntöttek, hogy nem nyitnak külön kategóriát, az ún. scam ad-eknek, vagyis azoknak a reklámoknak, amelyek kereskedelmi forgalomban nem szerepeltek.
hirdetés
Az idei tapasztalatok alapján felmerült ötletet végül azért vetették el, mert félő volt, hogy ezáltal több ügynökség „elcsábult” volna scam ad-ek nevezésére, és így a fesztivál hitelessége sérült volna. A fesztivál közleménye kimondta, hogy a jövőben is csak kereskedelmileg megmérettetett reklámokat fognak elbírálni, mivel a hirdetések elsősorban nem a kreatív elméknek szólnak, hanem a fogyasztóknak.

A szervezők hite szerint a scam ad-ek szigorú kiszűrése a versenyből hosszú távon az ügynökségi vezetőket is motiválni fogja a munkatársak konzekvensebb ellenőrzésére, és így egy idő után a scam ad-ek eltűnhetnek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés