hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes Lions – végleges reklámfilm-eredmények

A hétvégi eredményhirdetés után a mai napon a szélesebb közönség számára is hozzáférhetővé vált a 2002-es Cannes Lions reklámfilm kategória helyezettjeinek listája.
hirdetés

A Grand Prix-t a Wieden + Kennedy Portland nyerte a Nike-nak készített „Tag” című alkotásával. Az ügynökségi hálózat londoni irodája is kiválóan teljesített, két aranyat vitt haza a brit szigetországba.

Cyber zsűri

A zsűri összesen 20 arany-, 31 ezüst- és 48 bronz oroszlánt osztott ki. A legeredményesebb ország az Egyesült Államok volt 6 arannyal, 5 ezüsttel és 18 bronzzal, második helyen végzett Nagy Britannia 8 arany-, 7 ezüst- és 4 bronzéremmel. Végül a dobogó utolsó fokára Franciaország kapaszkodhatott fel 3 arannyal, 3 ezüsttel és 1 bronzzal.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés