hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ciki a karácsonyi gengszterbuli

A bárkinek eldurrantható tematikus bulik és egyszerű szórakoztatás helyett ma már inkább a marketingüzenet a kulcsszó. Mi számít cikinek és mi nem a céges karácsonyi bulikon? Simon Balázs, a Sensation Event ügyvezető igazgatója és Orosz Pál, a Human Telex ügyvezetője válaszol.
hirdetés

 

 

Simon Balázs
Sensation Event, ügyvezető igazgató

Orosz Pál
Human Telex, ügyvezető igazgató
Mi az, ami manapság ciki egy céges karácsonyi partin? A menny és pokol, illetve a tűz és víz tematika, James Bond és a húszas évek Amerikája. Ezek már nyolc-tíz éve is elég közhelyesek voltak. Mi ilyen, mindenkinek eladható panelkoncepciókat egyáltalán nem használunk. A fantáziátlanság, például a gengszter- és cowboypartik. Ezeket már akkor sem vállalnánk, ha az ügyfél kifejezetten kérné. Az öncélú, semmiről sem szóló partik pedig alapvetően nem szoktak túl jól sikerülni.
Mi volt az eddigi legjobb karácsonyi partiélménye? Tavaly a Tv2 stúdiójában rendeztünk egy karácsonyi partit filmes gála témában. Az Oltári srácok című musical teljes díszletét használtuk dekorációként, a vendégek pedig a rendezvényen betekintést nyerhettek a kulisszák mögé. Egyik ügyfelünknek csináltunk a karácsonyi partijára egy egynapos valódi, élő műsoros tévécsatornát, ami este zenecsatornává alakult át. Egyrészt neves tévés személyiségeket igazoltunk, másrészt az ügyfél munkatársait szerepeltettük a műsorokban.
Mi volt az eddigi legrosszabb karácsonyi partiélménye? Egy bankszektorban tevékenykedő ügyfelünk karácsonyi VIP-partija egy állami érdekeltségű helyszínen volt. Annak ellenére, hogy előre jeleztük ügyfelünknek a bejáratnál lévő detektoros kaput, a vendégeket kellemetlenül érintette a belépés. Szerencsére sikerült feledtetnünk velük ezt az élményt az eseménnyel. Nem emlékszem negatív élményre.
Melyek idén a legnépszerűbb karácsonyi partihelyszínek? Ezer fő feletti létszámú rendezvényekhez kénytelenek vagyunk szűk kínálatból, a Hungexpo, a Syma Csarnok és a Vasúttörténeti Múzeum közül választani, és kisebb létszámú eseményekhez is egyre nehezebb teljesen új, különleges helyszínt javasolni. Az idén még nem elcsépelt helyszínek között a Play nevű helyet és a televíziós stúdiókat említeném, de mi a létszám mellett a koncepciókhoz ajánlunk helyszínt, így folyamatosan keressük az új lehetőségeket. Attól függ, mi az ügyfél igénye. Ha tematikus partit szeretne, jobb az üres csarnok, ha hagyományosat, akkor a klasszikus megoldás a színház. Így ugyanúgy népszerű az Opera, mint a Syma Csarnok.
Érzik a pénzügyi válság hatását a karácsonyi rendezvénypiacon? Jelenleg azt látjuk, hogy a válság egyelőre a nem tőkeerős, kisebb ügynökségeket érintheti súlyosan. Mi is érezzük a hatását kisebb mértékben, különösen a pénzügyi szektorban szereplő ügyfeleinknél látható büdzsémegszorítás. Előfordult, hogy nem rendeztek meg egy adott eseményt, és jövőre is csak kisebb volumenben valósulhat meg. Nálunk senki nem mondta le a karácsonyi partiját, és a büdzsé csökkentését sem tapasztalom. Volt ugyan, aki úgy döntött, hogy idén inkább házon belül intézi a szervezést, de a karácsonyt és az év végét mindenki igyekszik méltó módon ünnepelni.




 

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Hozzászólások (7 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Hát, a sznobságot nem tartom negatív dolognak, mondjuk pozitívnak sem. Egyfajta viselkedési forma, ennyi. Általában oka van annak, ha valaki sznob.
Én. pl. hajlamos vagyok sznobnak lenni :)
#
Miért? Szerinted a sznobság pozitív dolog?
#
Csendben, halkan merem csak megkérdezni, hogy mi a baj a sznobsággal?
#
Igazad van HeyBaby, de itt nem erről van szó. Egy bizonyos téma party-t eltasítani csak azért, mert már több éve sokan szerveznek ilyen, az sznobság. A szakmailag
értelmetlen, esetleg káros kéréseket természetesen udvariasan el lehet utasítani, illetve jó irányba terelni az ügyfelet, de ez az egész cikk két öntelt, sznob pasi
nyilatkozata. Ha annyira nem kell nekik az ügyfél, küldjék őket a kisebb ügynökségekhez!
#
Abban sztem nincs semmi ciki, ha vki valamihez nem adja a nevét, az sokkal nagyobb gáz, ha vki mindent megcsinál amit az ügyfél kér. azért van az ügynökség, hogy elmondja
mi a szakmailag vállalható és mi az ami nem.
sztem.
#
jaja bakci nagyarc
egyébként a gengsztereset pont azért emelte ki a Kreatív az első sorba, mert az Ogilvy pont azt csinált karácsonykor kvázi nekik osztán halálciki
#
Elég nagy sznobságra utal, ha valaki ilyet nyilatkozik, hogy egy bizonyos témájú rendezvényt akkor sem vállalnának el, ha az ügyfél kifejezetten azt kérni. Szerintem meg
ez a ciki!
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés