hirdetés
hirdetés
hirdetés

Coca-Cola - UV fényben

A Coca-Cola Mágikus 5 (M5) néven új alupalack-sorozattal debütált a szórakozóhelyeken; az öt formabontó palackot öt kontinens öt design stúdiója tervezte.
hirdetés

Az alumínium palackokkal kizárólag a legfelkapottabb klubokban és exkluzív szórakozóhelyeken találkozhatnak a fogyasztók. Az alupalackok különlegessége, hogy a minták UV fényben különleges rajzolatokat mutatnak. A stratégia szerint az öt palack tükrözi mindazt, ami fontos a Coca-Cola számára, vagyis a cég elkötelezettségét a zene, a művészet, a kreativitás és az innováció iránt.

A palackokat öt kontinens öt design stúdiója tervezte: a dél-amerikai Lobo, az amerikai Mk12, az európai The Designers Republic, az afrikai Hilton Tennant és az ázsiai piacon működő Caviar.

Az öt formabontó Coca-Cola palack mindegyikét két hónapig, limitált számban gyártja a cég.

A palackokat BTL-akciókkal promotálja majd a cég a szórakozóhelyeken és rendezvényeken, többek között UV-fényű hűtők is megjelennek majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés