hirdetés
hirdetés
hirdetés

Coca-Cola, Pepsi - összehozta őket az indiai kólastop

Termékeik korlátozása miatt közösen lép fel Indiában a Pepsi és a Coca-Cola, a két üdítőipari óriás kampányt is indított - írja a Hvg.hu.
hirdetés

Indiában eddig hat tartományból jelentették, hogy korlátozzák a két üdítőital-gyártó cég termékeinek forgalmazását, mert felmerült, hogy az italokban mérgező anyagok vannak. 2003-ban készült egy tanulmány, amely szerint a termékben féregirtó szer található. Emiatt most öt indiai tartományban részleges korlátozást vezettek be: tilos a termékek árusítása az iskolákban, kórházakban, kollégiumokban, Kerala államban pedig teljes tilalmat vezettek be.

Az amerikai hatóságok már jelezték, hogy veszélybe kerülhetnek az amerikai befektetések Indiában a korlátozások, illetve a tilalom miatt.

A két konkurens üdítőipari óriás közösen tiltakozik termékeik betiltása ellen, és kampányt is indítottak, hogy cáfolják a tanulmány eredményeit.

(forrás: hvg.hu)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés