hirdetés
hirdetés

CoolBrands - online ügynökséget díjazott

2006-04-27
A B2B szektorban dolgozó ügynökségek közül egyetlen ügynökség szerezte meg a CoolBrands címet.

A magyar piacon tíz éve tevékenykedő Kirowski viselheti ezentúl a CoolBrands minősítést, miután a hazai reklám- és kommunikációs szakma vezetőiből álló bizottság úgy döntött: az online ügynökség megfelel a „cool” minősítésnek - tudtuk meg a díjazott ügynökségtől. A verseny magyarországi szervezője, a PrintxBudavár az angol tulajdonossal kötött megállapodás szerint a győztesek nevét csak júniusban hozza nyilvánosságra.

A 2004-ben létrehozott, 55 tagországgal rendelkező, londoni központú Superbrands International részeként létező CoolBrands program célja, hogy meghatározza és összemérje a „cool” márkákat, azokat a különleges brandeket, melyek leginkább azonosíthatóak a „cool” szóval összefoglalható életérzéssel. A CoolBrands cím birtokosa a szabályzat szerint nem elsősorban tömegmárka, hanem különleges, egyedi és semmivel sem összehasonlítható termék vagy szolgáltatás.

A Kirowski számos marketingkommunikációs díjat begyűjtött az elmúlt években háromszor nyert Arany Pengét, az elmúlt négy évben rendre első helyezést ért el a Kreatív Reklámverseny fogyasztói online kategóriájában. Interaktív ügynökségek között elsőként díjazták az Effie reklámhatékonysági versenyen, illetve kétszer került be az ügynökség a szlovéniai Golden Drum legjobbjai közé, és ezüstérmet kaptak a németországi Horizont Awardon is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés