hirdetés
hirdetés

CoolBrands - összeállt a zsűri

2005-09-14
Mobilkommunikációs cég vezetője látja el a nemrég elindult CoolBrands program magyar versenyének zsűrilenöki feladatait.
A Cool Brand program keretében a hazánkban forgalmazott és használt fogyasztói márkák közül egy független szakértőkből álló szakmai bizottság választja ki azokat a különleges brandeket, amelyek leginkább azonosíthatóak a „cool” életérzéssel. Szeptember elején megalakult a hazai trendeket alakító és befolyásoló szakemberekből, ismert véleményvezérekből az a szakmai bizottság, amely kiválasztja ezeket a márkákat. A zsűri elnöke G. Németh György, a T-Mobile Magyarország kommunikációs igazgatója. A zsűri tagja továbbá Árpa Attila filmproducer, Balogh Ádám, a Cool TV szakmai vezetője, Fabricius Gábor, a Republic of Art kreatívigazgatója, Faragó Tamás, a McCann Erickson Budapest kreatívigazgatója, Hargitay Lilla, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) főtitkára, Kádár Tamás, az Edison Csoport ügyvezető igazgatója, Kiskádár Tamás, a Publicis kreatívigazgatója, Ledényi Attila, az Edge Communications ügyvezető igazgatója, Málnay B. Levente, a Viva Televízió ügyvezető igazgatója, Radnai Péter, a Playboy főszerkesztője és Zimmermann Zsolt, a PrintXBudavár art directora.

A szakmai bizottság tagjai pontozással alkotnak véleményt arról, hogy mely márkákat tekinti „coolnak” a Magyarországon jelenleg hozzáférhető több ezer márka közül. A személyes értékelések összesítését követően alakul majd ki az a lista, amelyre a szervezők szerint presztízst jelenthet felkerülni.

A hazai bizottság értékelésén túl nemzetközi felmérés készül a fogyasztók véleményének feltárására is. Ennek keretében hamarosan Magyarország is bekapcsolódik abba az európai online fogyasztói szavazásba, amely során bárki leadhatja voksát az általa „cool-nak” tartott márkákra. A szavazás a CoolBrands program rövidesen induló hazai weboldalán zajlik majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés