hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Corbis Photography Award - a német Scholz győzött

A német Scholz & Friends kapta a Corbis ötezer eurós díját, miután az ügynökség első lett a Corbis Photography Award-on. A Fastest Bike Courier című fotósorozatot Boris Balant, a Luks: Ljubljana kreatívigazgatója által vezetett zsűri találta a legjobbnak. A shortlistre kerülő alkotásokat Piran városában állították ki.
hirdetés
A Golden Drum reklámfesztivál keretében először adták át a Corbis díjat, amelyen a legjobb hirdetési és promóciós céllal készült fotókat díjazták. A verseny legjobb munkája egy négy darabból álló fotósorozat lett. A négy fotón négy - a széltől eltorzult fejű - kerékpár-versenyző portréja látható. A díjnyertes munkát Hans Starck, német fotós készítette. A Corbis Photography Award ezüstérmét a Converse - tatoo című fotó kapta, amelyet az alkotás készítője, a lengyel Andrzej Dragan nevezett a megmérettetésre.

A bronznak ismét a német Scholz & Friends örülhetett: a The Post-it kampány két munkájával nyert az ügynökség. A fotókat Susanne Ludwig készítette a kampányhoz.

Mint arról már beszámoltunk: a Corbis első versenyére bármely európai ügynökségtől, de akár egyénileg is lehetett jelentkezni, a részvétel feltétele az volt, hogy a versenyen indított fotó Európában is használatban legyen, vagy használatba kerüljön a jövőben. A zsűri elnöke Boris Balant, a Luks: Ljubljana kreatívigazgatója volt, a zsűri tagjai pedig Cristiano Bottino, a Studio FM Milano kreatívigazgatója, Iwona Kluszczynska, a McCann Erickson Varsó kreatívigazgatója, Slavimir Stojanović, a Futro Belgrád  kreatívigazgatója, és Siri Vorbeck, a Corbis UK EMEA régiójának kreatívigazgatója voltak.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés