hirdetés
hirdetés
hirdetés

Créme de la créme

RoA szülinapi parti

Volt, aki télikabátban jelent meg mélyen dekoltált estélyi helyett a nyár talán utolsó garden party-ján, amellyel a Republic of Art (RoA) mediterrán hangulatot próbált kelteni az őszre figyelmeztető szeptember közepi buliján.
hirdetés
A Cote’d Azure-t idéző ízekkel és körülményekkel a RoA ötéves fennállását ünnepelte szeptember 12-én, a Le Jardin de Paris Francia étteremben.

A születésnapon kívül a parti másik apropóját az adta, hogy az ügynökség az idén lett a Siegalgale márkastratégiai tanácsadó cég partnere. Fábry Sándor a magyar reklámtermés csemegéivel szórakoztatta a szakmabeli közönséget, több-kevesebb sikerrel.

Balról jobbra: Tőzsér Tamás és felesége, Bariska Zsolt és Forgách Zsolt – Plussz volt és jelenkori csapata

Müller Pál az Optimum Mediától, Fabricius Gábor, a RoA kreatívigazgatója

Fábry Sándor

Barna Tamás, a RoA ügyfélkapcsolati igazgatója és Walton Leila a Vodafone-tól
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés