hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csak ez legyen a fontos!

Idén is kiírja a Kreatív Csoport a Hipnózis reklámversenyt. Nemzetközi zsűri, elismerés és pazar díjak, a nevezési határidő március 18-a.

hirdetés

Már mi sem tudjuk, hányadik alkalommal kerül megrendezésre a Hipnózis reklámverseny, annyi azonban már most bizonyos, hogy 2011-ben soha korábban nem látott erős mezőnyre lehet majd számítani. A magyar reklám ugyanis feljövőben van, temérdek nemzetközi díj hullott kis hazánk ügynökségeire, van tehát jövője, a kreativitás tavaly is kiburjánzott a munkákból.

A jelen viszont a Hipnózisról szól, ide kellene benevezni a 2010. január 1. és 2011. február 18. között készült reklámokat március 18-ig.

A Kreatív várja mind a fogyasztóközpontú hirdetéseket mind a tch-kat sokféle kategóriában, a nevezési lapot pedig el kell juttatni angol és magyar nyelven hozzánk. A kategóriagyőztesek mellett természetesen átadjuk az Év Ügynöksége díjat is, amennyiben a szerzett pontok alapján valamelyik iroda rászolgált rangos elismerésre.

A zsűri totál nemzetközi, elnöke Hervé de Clerck, a francia Adforum alapítója. Rajta kívül a zsűriben helyet foglal a brit James Lanham (De Monfort University, Leicester), a holland Luuk Ros (Marketing Tribune, szerkesztő), az orosz Margarita Vassilieva (Advertising Ideas, főszerkesztő), a szlovén Marjan Novak (Marketing Magazin, szerkesztő), a francia Philippe Paget (Adforum, alapító), a belga Seger Bruninx (Pub, szerkesztő), a brit Stephen Lepitak (The Drum, szerkesztő), a szerb Svetlana Copic (New Moment, szerkesztő), a bolgár Tanya Lefterova (Signacafe, szerkesztő) és a Kreatív kérlelhetetlen reklámkritikusa, Román Balázs.

Az Ünnepélyes Díjátadóra április 28-án kerül sor a Nagy Kreatív Nap keretén belül, amit egy kötetlen és fergeteges buli fog követni a reklámszakma krémjével.

A Hipnózis teljes kiírása innen tölthető le, viszont minden egyéb fontos információ szintén itt található meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés