hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csintalan a Népszabadság körül

Csintalan Sándor egykori hír televíziós műsorvezető, korábban szocialista politikus a Magyar Nemzetnek elismerte, hogy nagyon is foglalkoztatja a Népszabadság megvétele és baloldali lapként képzelné el. 

hirdetés

Piaci információkra hivatkozva a Magyar Nemzet megkereste Csintalan Sándor volt hír televíziós műsorvezetőt, 2002-ig szocialista, 2007-től egy ideig fideszes politikust a Népszabadság esetleges megvételével kapcsolatban, melyre úgy válaszolt: „Tény, hogy foglalkozom a kérdéssel, és nemcsak elméleti, hanem gyakorlati szempontból is”.

Az utóbbi időben a Fidesz-közelinek tartott Lánchíd Rádiónál dolgozó médiaszemélyiség elmondta továbbá, hogy a demokratikus médiaviszonyokhoz szükség van egy tisztességes napilapra, hisz a sajtó pluralitásában és a lépése oka a Népszabadság és a Népszava körül kialakult „kutyakomédia”.

Csintalant az Index is megkereste, akiknek megerősítette az információt. Arra a kérdésre, hogy mégis honnan lesz pénze a Népszabadság megvételére, annyit válaszolt: tudja, hogy nem egy zsák krumplit vesz a piacon, jól meggondolta a dolgot, és úgy néz ki, meglesznek a forrásai.

Érdekes fordulat lenne

Csintalan színrelépése a Népszabadság körül váratlan és inkább valószínűtlen. A Hvg.hu még július elején berlini sajtóinformációkra hivatkozva azt írta, hogy a korábbi tervekkel ellentétben a Ringier nemhogy megvásárolná a Szabad Sajtó Alapítvány kisebbségi tulajdonrészét a Népszabadság Zrt.-ben, hanem túladna rajta. Akkor egy, az ügymenetet jól ismerő forrásunk a Kreatív Online-nak is megerősítette, hogy a Ringier egy forintért felajánlotta a teljes tulajdonrészt az MSZP-közeli Szabad Sajtó Alapítványnak.

A Hvg eheti számában ez a forgatókönyv azzal bővülne ki, hogy a Szabad Sajtó Alapítvány egy jelképes összegért valóban átvenné a Népszabadság Zrt.-t abban az esetben, ha a Ringier AG átvállalja a lap adósságát.

(forrás: MNO, Index, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés