hirdetés
hirdetés

Danone - klubot indít

2007-10-01
A Danone Probiotikus Klub néven indít zártkörű klubot joghurtfogyasztó médiaszemélyiségek részvételével. A Danone nem írt ki tendert a szervezési feladatokra, hanem referenciái alapján kérte fel a Noguchi Porter Novellit.
Az Danone és a Noguchi célja az a Probiotikus Klub létrehozásával, hogy a szakemberek, dietetikusok és joghurtfogyasztó ismert személyiségek közreműködésével a korszerű táplálkozás, illetve a probiotikumok világával és a probiotikus joghurtokkal ismertesse meg a médiát. A Noguchi az év végéig három klubtalálkozó megszervezését vállalta el: a Probiotikus Klub egyelőre zártkörű, 15-20 fő részvételével, de az ügynökség szerint a későbbiekben elképzelhető, hogy nyitnak a fogyasztók felé is.

A Noguchi egyébként már 2000 óta dolgozik a Danone-nak főként a corporate kommunikáció területén. A Danone a közös munka alapján, tender kiírása nélkül bízta meg a Noguchit.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés