hirdetés
hirdetés
hirdetés

Danone - klubot indít

A Danone Probiotikus Klub néven indít zártkörű klubot joghurtfogyasztó médiaszemélyiségek részvételével. A Danone nem írt ki tendert a szervezési feladatokra, hanem referenciái alapján kérte fel a Noguchi Porter Novellit.
hirdetés
Az Danone és a Noguchi célja az a Probiotikus Klub létrehozásával, hogy a szakemberek, dietetikusok és joghurtfogyasztó ismert személyiségek közreműködésével a korszerű táplálkozás, illetve a probiotikumok világával és a probiotikus joghurtokkal ismertesse meg a médiát. A Noguchi az év végéig három klubtalálkozó megszervezését vállalta el: a Probiotikus Klub egyelőre zártkörű, 15-20 fő részvételével, de az ügynökség szerint a későbbiekben elképzelhető, hogy nyitnak a fogyasztók felé is.

A Noguchi egyébként már 2000 óta dolgozik a Danone-nak főként a corporate kommunikáció területén. A Danone a közös munka alapján, tender kiírása nélkül bízta meg a Noguchit.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés