hirdetés
hirdetés

Danone - szociális márkát vezet be

2006-05-04
A Danone a „Tegyünk együtt a gyermekekért” (TEGY) jótékonysági programja keretében idén egy szociális márkát vezet be a piacra.

A Danone május 15-től forgalmazza Magyarország első szociális márkáját TEGY Rudi néven. Az új termék teljes hasznát a társaság a daganatos beteg gyermekek rehabilitációjára fordítja, és minden egyes eladott termék után három forintot adományoz jótékony célra. A Danone hét évvel ezelőtt indította újtára a TEGY-programot, amelyet öt éve a daganatos betegek gyermekek támogatására is irányul. „A Danone úttörő szerepet játszott Magyarországon a vállalati társadalmi felelősségvállalási programok megteremtésében, ezért felelősségünk az is, hogy az élen járjunk a kezdeményezések finanszírozásában is. Ezért hoztuk létre Magyarország első szociális márkáját, amelynek teljes hasznát a daganatos beteg gyermekek rehabilitációjának támogatására fordítja vállalatunk” - nyilatkozta Cécile Cellier, a Danone ügyvezető igazgatója. 

A vállalat a szociális márka bevezetésével párhuzamosan egy országos, de regionálisan értékelt egyedülálló szociális szolidaritási versenyt hirdet, amellyel az onkológiai központtal rendelkező régiók saját területük számára gyűjthetnek. A verseny eredményei nyilvánosak, amit az érdeklődők figyelemmel kísérhetik a TEGY weboldalán.
A Danone az elmúlt négy évben több mint 124 millió forintot gyűjtött, amelyet a vállalat a Magyar Gyermekonkológiai Hálózat számára utalt át.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés