hirdetés
hirdetés
hirdetés

Danubius - összevont területek

A Danubius összevonta értékesítési területeit és egyben bővítette is a kommunikációs tevékenységi köröket. Az eddig két divízióban működő értékesítés-támogató tevékenység ezentúl egy, „Head of trade marketing & new revenue generation” névre keresztelt üzletágban zajlik majd.
hirdetés
Mint azt a Kreatív Online megtudta, a Danubius hatékonysági okokból döntött úgy, hogy a kibővített értékesítés-támogatói tevékenységi köröket ezentúl nem kettő, hanem egy nagy divízió keretén belül szervezi.

A Danubiusnál tavaly márciusban alakult meg a new revenue generation részleg, amely promócióval és btl-el, valamint online feladatokkal foglalkozott, valamint a trade marketing, amely a kutatásokért és business to business kapcsolatokért felelt.

Idén június elsejétől azonban már csak egy ágban folyik az értékesítés-támogatás, az összevont head of trade marketing & new revenue generation részlegben. A részleg egyben kibővült: a két eddigi ág tevékenységi körein kívül a rádió kreatívosztálya is csatlakozik a divízióhoz. Az új csoport ezen felül kiemelt feladatként kezeli majd a B2B ügyfélkommunikációt és a kutatást.

A divízió élére a new revenue generation részleget vezető Vajda Judith került.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés