hirdetés
hirdetés
hirdetés

DDB - döntős lett New Yorkban

Lezárult a New York Festivals reklámverseny, ahol magyar győzelem ugyan nem született, de a DDB Budapest egyetlen magyarországi ügynökségként jutott döntőbe a tévéreklám kategóriában.
hirdetés
A világ egyik legrangosabb reklámfesztiválján a magyar ügynökség az SCA Libresse márkájának készített “Tesztelő” című filmjével nyerte el a döntősöknek járó oklevelet. Mivel a szpot csak Oroszországban futott, ezért a magyar közönség számára még ismeretlen a reklámfilm.

A New York Festivalst 1957 óta rendezik meg, amelynek zsűrije a kiemelkedő kreatív teljesítményt díjazza televíziós-, nyomtatott-, mozi- és rádióhirdetés, rádiós, illetve televíziós műsorszerkesztés, film, videó, valamint interaktív kategóriában.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Igen?
#
Ministry of the Silly Walks


http://guardian.curtin.edu.au/cga/art/tv.html
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés