hirdetés
hirdetés
hirdetés

Díjazták a magyar márkákat

A Superbrands mintájára idén a hazai zsűri a magyar termékeket előtérbe helyezve létrehozta a MagyarBrands díjat, melyet a legjobb hazai márkáknak ítéltek oda.

hirdetés

A MagyarBrands két kategóriában listázta a legjobb magyar termékekeket. A Figyelő hetilapban csütörtökön megjelenő lista alapján 2010 legjobb fogyasztói márkája a Pick, a legjobb üzleti márkája pedig a Rába lett. A MagyarBrands díjra idén a Superbrands zsűrije és egy négy fős bizottság jelölte ki a magyar márkákat, 2011-től azonban már a magukat hazainak érző márkák önállóan is pályázhatnak.

A fogyasztói kategóriában az 50-es toplista vezetője a Pick, mely száz százalékig magyar tulajdonú, vezetésű, és kizárólag hazai munkaerőt foglalkoztató cég, ami a Kalmopyrin és a Zwack Unicum kivételével az első tíz helyezett mindegyikére igaz. A kizárólag külföldi kézben lévő vállalatok márkái közül a Törley teljesített a legjobban. A sörök versenyét a Dreher nyerte, a Soproni viszont ismertségben több pontot kapott, ezzel megelőzte a Borsodit és Arany Ászokat. A csokiknál sem a Sport szelet, sem a Pöttyös nem került az első ötven közé, szemben a Tibivel, ami részben a magyar tulajdonos miatt került a listára.

Az üzleti márkák 50-es toplistájának első helyén a Rába végzett, mely elnyerte Figyelő Top 200 „Az év legeredményesebb magyar vállalata” díjat is. A cég elsősorban az identitás, ismertség és jó hírnév kritériumokra kapott magas pontszámai miatt tudott kiemelkedően szerepelni. A jelentős külföldi tulajdonú cégek márkái közül az Egis és az Ajka Kristály értek el jó helyezést.

A helyezéstől függetlenül összesen 100 fogyasztói és 50 üzleti márka viselheti majd egy éven át a MagyarBrands logóját. A jövő évi pályázatot a díjátadó napján, november 4-én írják ki, és arra 2011. május 31-ig lehet jelentkezni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés