Díjesélyes a White Rabbit a New York Festivalson
Az ügynökség WWF-nek készített Living Coralja három kategóriában is finalista, ami jó eséllyel díjakkal jár majd.
Bekerült a New York Festivals Advertising Awards Finalist, azaz döntős mezőnyébe a White Rabbit WWF-nek készített Living Coralja. A White Rabbit megoldása három kategóriában is esélyes:
- Positive impact
- Design / Artistry & Craft in Advertising - Photography
- Print & Outdoor / Artistry & Craft in Advertising - Photography

A New York Festivals reklámos díja mai napig rangos nemzetközi elismerésnek számít a szakmában. A verseny végeredménye május 13-án derül ki, addig izgulhat a White Rabbit és a WWF, hogy sikerül-e díjat szerezniük.
A verseny jellegzetessége, hogy a döntősöket két fordulóban hirdetik ki. Az első körben az úgynevezett shortlistet hirdetik ki, a második körben pedig a Finalist kategóriát, amely - bár nem teljesen egyértelmű a verseny honlapja alapján, de mi úgy értelmezzük, hogy azokat a munkákat jelöli, amelyek már valamilyen díjat mindenképp kapnak. Ha ez így van, akkor a White Rabbit három díjjal térhet haza.
Az előző, shortlistes körbe egyébként bekerült még két magyar munka, az ACG Jenga tornyai, valamint a Spice Cofidis-filmje. Erről itt írtunk.