hirdetés
hirdetés
hirdetés

Díjesélyes a White Rabbit a New York Festivalson

Az ügynökség WWF-nek készített Living Coralja három kategóriában is finalista, ami jó eséllyel díjakkal jár majd.

hirdetés

Bekerült a New York Festivals Advertising Awards Finalist, azaz döntős mezőnyébe a White Rabbit WWF-nek készített Living Coralja. A White Rabbit megoldása három kategóriában is esélyes:

  • Positive impact
  • Design / Artistry & Craft in Advertising - Photography
  • Print & Outdoor / Artistry & Craft in Advertising - Photography

A New York Festivals reklámos díja mai napig rangos nemzetközi elismerésnek számít a szakmában. A verseny végeredménye május 13-án derül ki, addig izgulhat a White Rabbit és a WWF, hogy sikerül-e díjat szerezniük.

A verseny jellegzetessége, hogy a döntősöket két fordulóban hirdetik ki. Az első körben az úgynevezett shortlistet hirdetik ki, a második körben pedig a Finalist kategóriát, amely - bár nem teljesen egyértelmű a verseny honlapja alapján, de mi úgy értelmezzük, hogy azokat a munkákat jelöli, amelyek már valamilyen díjat mindenképp kapnak. Ha ez így van, akkor a White Rabbit három díjjal térhet haza.

Az előző, shortlistes körbe egyébként bekerült még két magyar munka, az ACG Jenga tornyai, valamint a Spice Cofidis-filmje. Erről itt írtunk.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés