hirdetés
hirdetés
hirdetés

Discovery - alaptábor a házfalon

Két hegymászó vert sátrat egy budapesti bérház homlokzatán, a Discovery Channel új, hegymászással foglalkozó műsorát népszerűsítő kampány kedvéért.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
A regionális kampány keretében hazánkon kívül még Varsóban és Bukarestben zajlik hasonló táborverő esemény.A Discovery Channel az „Everest: A lehetetlen megkísértése” című, április 4-én induló sorozatát népszerűsíti egy Magyarországon kívül Lengyelországon és Romániában futó regionális kampánnyal. Az aktivitás központi látványelemeként Budapesten egy József körúti ház homlokzatán állítottak fel egy „alaptábort”: 16 méter magasan, a műsort hirdető ponyva előtt felvert sátorban két hegymászó - Mészáros Csaba és Szegvári Zsolt - él két hétig, és ezalatt nem hagyhatják el ideiglenes lakhelyüket.

Az alpinisták természetesen egész idő alatt blogot vezetnek majd, és az alaptáborban felszerelt kamerákon keresztül a közönség napi 24 órán át figyelheti őket. A képanyag a Discovery által házon belül készített microsite-on keresztül lesz elérhető.

A Discovery állandó ügynökségi partnerei, a Mindshare médiaügynökség és az Mmd pr-ügynökség közreműködésével készült kampány a nemzetközi kreatívokat használta fel itthon. A két hétig tartó körúti akcióval párhuzamosan közterületen - 300 citylighon - népszerűsítik a műsort, és a hegymászók kiköltözése után további két hétig kint marad a ponyva is a homlokzaton. A hetilapokban megjelenő hirdetések és a bannerekből álló online kampány 14 napon keresztül zajlik.

Az Alaptábor akció médiapartnerei az Origo és a Roxy Rádió.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés