hirdetés
hirdetés
hirdetés

Discovery Networks - a cseh és szlovák piacon terjeszkedik

2008. augusztus 1-től a Discovery Networks Central Europe (DNCE) veszi át a cseh és szlovák piacok irányítását a Discovery Networks EMEA régiótól. A két új piacot, a korábban meglévőkkel együtt Katarzyna Kieli általános igazgató irányítja majd a varsói központból.
hirdetés
A jelenleg Magyarországon, Lengyelországban és Romániában 40 millió előfizetővel rendelkező DNCE augusztus elejétől a cseh és a szlovák piacok egyenkét 2 milliós előfizetői táborával bővül. 

Katarzyna Kieli általános igazgató a cseh és a szlovák piacok csatlakozását mérföldkőnek nevezte. Mint mondta: „A bővítés egyben elismerése annak, hogy e két piac egyre nagyobb jelentőséggel bír és növekvő tendenciát mutat, hozzájárul jelenlegi pozíciónk megszilárdításához Közép-Európában." 

A Discovery Networks közép-európban a regionalizáció következő lépéseként bejelentette üzleti nevének módosítását: a közép-európai régió ezentúl önálló névvel, Discovery Networks Central Europe néven fog működni a Discovery Networks EMEA helyett. Ennek megfelelően új logó is bevezetésre kerül a közép-európai régióban.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés