hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dizájner hirdetőtáblákkal újítana Szentendre

Formatervezési pályázatot hirdet Szentendre az utcai hirdetőtáblák megújítására. Csak helyiek pályázhatnak, a téma a város ezer éves múltja.
hirdetés

„Tervezz a következő ezer év emberének!” címmel formatervezési pályázatot hirdet Szentendre önkormányzata és a Szentendre Város Kulturális, Közművelődési és Városmarketing Kht.

A pályázat fő célja, hogy a régi, elavult hirdetőtáblák helyére a város hagyományaihoz, színvilágához illő új, művészi értékkel bíró táblák kerüljenek - mondta Kammerer Zsófia, a polgármesteri hivatal munkatársa.

A kiírás szerint olyan, Szentendre ezer éves fennállására is utaló terveket várnak a helyben élő magánszemélyektől, valamint a városban működő szervezetektől, melyek alapján ingyenesen használható reklámfelületeket alakíthatnak ki.

Kammerer Zsófia hozzátette: az önkormányzat elképzelései szerint a majdan elkészülő hirdetőtáblákat magán- és üzleti hirdetők egyaránt igénybe vehetik.

A pályázat beadásának határideje december elseje, a díjkiosztás még ugyanabban a hónapban megtörténik. A bruttó 100-300 ezer forintban részesülő első három helyezettet héttagú szakértő zsűri választja ki.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés