hirdetés
hirdetés

Dizájnpályázatot írt ki a Chevrolet

2010-02-24
Idén is kiírta az autómárka a Young Creative Chevrolet pályázatot. Három kategóriában indul a verseny, a jelentkezők egy felkészítő táborban vehetnek részt.

Negyedik alkalommal írta ki nemzetközi szinten a Chevrolet a Young Creative Chevrolet dizájnpályázatot.  Film, vizuális és divat kategóriában indulhattak a harminc év alatti, felsőfokú oktatásban részt vevő diákok.

A pályázat köré a Defo innovációval, trendkutatással és dizájnkoncepcióval foglalkozó stúdió Urbánus Kemping címmel február 23. és április 15. között online workshopokat tart az indulóknak a pályázat blogján, ahol trendeket, sikertörténeteket ismerhetnek meg a hallgatók, és feladatokat kapnak a blog oldaláról.

A csapatok április 15-ig adhatják le a pályamunkáikat. Idén a nemzeti és az európai első helyezettek is 1200 euró díjazásban részesülnek, valamint munkáikat el is készítik. Idén a Chevrolet Spark és Volt autóihoz kell terveket készíteni.

2009-ben 9 magyar egyetem közel száz hallgatója nevezett a pályázatra. A nemzetközi megmérettetésen vizuális művészet kategóriában a magyar B-Terv nevű csapat (Fignár Réka, Nagy Veronika, Nyíri Barbara) második helyezést értek el. A magyarországi divat kategóriában első helyezést elért Koalalump ruháit viselik idén a Genfi Autószalon chevrolet-hosztesszei.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés