Dizájnpályázatot írt ki a Chevrolet
Negyedik alkalommal írta ki nemzetközi szinten a Chevrolet a Young Creative Chevrolet dizájnpályázatot. Film, vizuális és divat kategóriában indulhattak a harminc év alatti, felsőfokú oktatásban részt vevő diákok.
A pályázat köré a Defo innovációval, trendkutatással és dizájnkoncepcióval foglalkozó stúdió Urbánus Kemping címmel február 23. és április 15. között online workshopokat tart az indulóknak a pályázat blogján, ahol trendeket, sikertörténeteket ismerhetnek meg a hallgatók, és feladatokat kapnak a blog oldaláról.
A csapatok április 15-ig adhatják le a pályamunkáikat. Idén a nemzeti és az európai első helyezettek is 1200 euró díjazásban részesülnek, valamint munkáikat el is készítik. Idén a Chevrolet Spark és Volt autóihoz kell terveket készíteni.
2009-ben 9 magyar egyetem közel száz hallgatója nevezett a pályázatra. A nemzetközi megmérettetésen vizuális művészet kategóriában a magyar B-Terv nevű csapat (Fignár Réka, Nagy Veronika, Nyíri Barbara) második helyezést értek el. A magyarországi divat kategóriában első helyezést elért Koalalump ruháit viselik idén a Genfi Autószalon chevrolet-hosztesszei.