DMSZ - szeminárium az ügyfélszerzésről és -megtartásról
2007-05-23
Az ügyfélszerzésről, az ügyfélmegtartásról, a tenderekről, az adatbázis-építésről, valamint a pr és a DM szerepéről lesz többek között szó a Direkt Marketing Szövetség idei Direkt Marketing Szemináriumán és Workshopján.
A szövetség idén június 7-e és 8-a között rendezi meg a VII. Direkt Marketing Szemináriumot és Workshopot. A rendezvény első napján az ügyfélszerzés, a másodikon pedig az ügyfél megtartás témakörébe csoportosított esettanulmányokat mutatnak be az előadók. Szó lesz a tenderekről, az adatbázis-építésről, a pr és a DM kapcsolatáról, az online ügyfélszerzésről, a közösségi portálról, az ügyfélérték szerepéről, a mobil interaktivitásról, a vírus- és gerillamarketingről és az ügyfélklubokról.
A rendezvényen előadást tart majd például Anko Reijnders, a Linea Directa Communications ügyvezető igazgatója, Csomor Tamás, a GGK Direct ügyvezetője, Damjanovich Nebojsa tanácsadó és tréner, Fogarasi Éva, a SuperShop marketingvezetője, Szántó Péter, a Noguchi Porter Novelli elnök-vezérigazgatója, Megyer Örs, a Megyer Consulting vezetője, valamint Sas István reklámfilm-rendező, a Kommunikációs Akadémia (KOAK) igazgatója és az MRSZ elnökségi tagja.
A rendezvényen előadást tart majd például Anko Reijnders, a Linea Directa Communications ügyvezető igazgatója, Csomor Tamás, a GGK Direct ügyvezetője, Damjanovich Nebojsa tanácsadó és tréner, Fogarasi Éva, a SuperShop marketingvezetője, Szántó Péter, a Noguchi Porter Novelli elnök-vezérigazgatója, Megyer Örs, a Megyer Consulting vezetője, valamint Sas István reklámfilm-rendező, a Kommunikációs Akadémia (KOAK) igazgatója és az MRSZ elnökségi tagja.
(forrás:
Kreatív Online)