hirdetés
hirdetés
hirdetés

DMSZ - szeminárium az ügyfélszerzésről és -megtartásról

Az ügyfélszerzésről, az ügyfélmegtartásról, a tenderekről, az adatbázis-építésről, valamint a pr és a DM szerepéről lesz többek között szó a Direkt Marketing Szövetség idei Direkt Marketing Szemináriumán és Workshopján.
hirdetés
A szövetség idén június 7-e és 8-a között rendezi meg a VII. Direkt Marketing Szemináriumot és Workshopot. A rendezvény első napján az ügyfélszerzés, a másodikon pedig az ügyfél megtartás témakörébe csoportosított esettanulmányokat mutatnak be az előadók. Szó lesz a tenderekről, az adatbázis-építésről, a pr és a DM kapcsolatáról, az online ügyfélszerzésről, a közösségi portálról, az ügyfélérték szerepéről, a mobil interaktivitásról, a vírus- és gerillamarketingről és az ügyfélklubokról.

A rendezvényen előadást tart majd például Anko Reijnders, a Linea Directa Communications ügyvezető igazgatója, Csomor Tamás, a GGK Direct ügyvezetője, Damjanovich Nebojsa tanácsadó és tréner, Fogarasi Éva, a SuperShop marketingvezetője, Szántó Péter, a Noguchi Porter Novelli elnök-vezérigazgatója, Megyer Örs, a Megyer Consulting vezetője, valamint Sas István reklámfilm-rendező, a Kommunikációs Akadémia (KOAK) igazgatója és az MRSZ elnökségi tagja.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés