hirdetés
hirdetés
hirdetés

DMSZ – új tagok

Több új tag is csatlakozott február végén a Direkt Marketing Szövetséghez (DMSZ) – derült ki a szervezet közgyűlésének jelentéséből.
hirdetés

A DMSZ február 27-én tartotta éves közgyűlését. A találkozón elhangzott, hogy a szövetség 2006-ban egy átfogó piackutatással méri majd fel a hazai direkt marketing piacot és annak tendenciáit, illetve egyik fontos feladatként tűzte ki a szövetség, hogy a szomszédos piacok tanulmányait, elemzéseit és kutatásait megismertessék a hazai szakemberekkel.

A közgyűlés nyolc új tag felvételi kérelmét is elfogadta, így 2006-tól a szövetség tagja lett a Pannon Lapok Társasága, a Royal Rocket, a Crane International, a Feibra Magyarország, a DM Hungary, a Mobilpont MU-GA, a TeleDirect és a Verlag Dashöfer Szakkiadó.

A DMSZ új elnökséget is választott: a szervezet elnöke továbbra is Hivatal Péter (vezérigazgató, MTG Metro Gratis), az alelnöki posztot Vámos-Hegyi Attila (üzletfejlesztési igazgatóhelyettes, Magyar Telekom) látja el. A szervezet további elnökségi tagjai: Babarczi Jolán független marketingkommunikációs tanácsadó, Huszics György (ügyvezető, Crane International), Viniczai András (ügyvezető, Café Contact), Trentin Tamás, (ügyvezető, Hírek Média) és Szentirmay László (ügyvezető, Promo Direkt).

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés