DMSZ – új tagok
A DMSZ február 27-én tartotta éves közgyűlését. A találkozón elhangzott, hogy a szövetség 2006-ban egy átfogó piackutatással méri majd fel a hazai direkt marketing piacot és annak tendenciáit, illetve egyik fontos feladatként tűzte ki a szövetség, hogy a szomszédos piacok tanulmányait, elemzéseit és kutatásait megismertessék a hazai szakemberekkel.
A közgyűlés nyolc új tag felvételi kérelmét is elfogadta, így 2006-tól a szövetség tagja lett a Pannon Lapok Társasága, a Royal Rocket, a Crane International, a Feibra Magyarország, a DM Hungary, a Mobilpont MU-GA, a TeleDirect és a Verlag Dashöfer Szakkiadó.
A DMSZ új elnökséget is választott: a szervezet elnöke továbbra is Hivatal Péter (vezérigazgató, MTG Metro Gratis), az alelnöki posztot Vámos-Hegyi Attila (üzletfejlesztési igazgatóhelyettes, Magyar Telekom) látja el. A szervezet további elnökségi tagjai: Babarczi Jolán független marketingkommunikációs tanácsadó, Huszics György (ügyvezető, Crane International), Viniczai András (ügyvezető, Café Contact), Trentin Tamás, (ügyvezető, Hírek Média) és Szentirmay László (ügyvezető, Promo Direkt).