hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dove - vegyes érzelmek a valódi idomok miatt

Nem ösztönöznek vásárlásra azok a hirdetések, amelyek sovány modellek helyett mindennapi nőkkel próbálják reklámozni a termékeket - olvasható a Brandrepublic.com oldalán.
hirdetés
Egy brit felmérés szerint nem növelték jelentősen a forgalmat az olyan hirdetések, mint amilyen például az Ogilvy & Mather 2004 tavaszán indított Dove kampánya volt, amelyben vékony modellek helyett teltkarcsú nők hirdették a kozmetikai márkát. A női marketingre szakosodott Proficiency Group a 15-72 éves korcsoportban végzett felmérést az ilyen kommunikációról. Kiderült, hogy bár a nők figyelmét felkeltik az ilyen reklámok, a megkérdezettek 67 százaléka azonosult is a „valódi” Dove nőkkel, azonban csak 35 százalékuk döntött úgy, hogy megveszi a terméket. Ezzel szemben a termék gyártója arról nyilatkozott, hogy a kampány hatására meghétszereződtek a márka eladásai. A Dove reklámjai több szakmai díjat is elnyertek.

A Proficiency Group kutatása rámutatott arra is, hogy az emberek jó részt irritálják a valódi nőket vagy a mindennapi életstílust élő embereket használó reklámok, és szívesebben veszik meg azokat a termékeket, amelyeket hírességek vagy vonzó modellek népszerűsítenek.

(forrás: Brand Republic)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés