hirdetés
hirdetés
hirdetés

DraftFCB - a Golden Dove kommunikációjáért felel

A Café Contact után támogatói együttműködés keretében a DraftFCB reklámügynökség lesz a Golden Dove nemzetközi direktmarketing konferencia és verseny kommunikációs partnere. Az eseményt a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) szervezi.
hirdetés
A DMSZ idén harmadik alkalommal rendezi meg nemzetközi konferenciáját november 7-e és 9-e között. Az DraftFCB felel a kommunikációs stratégia kidolgozásáért, a rendezvény arculatának megtervezéséért és a direktmarketing kampány lebonyolításáért. Pr-területen az ügynökség együttműködő partnere a Sakkom.

A kampányhoz online DM-anyag és weboldal készült a Hírek Média gondozásában, a telemarketinges feladatokat a Teleperformance látja el.

A tavalyi konferencia kommunikációja a Café Contact feladata volt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés