hirdetés
hirdetés

Dubai Lynx Awards - eredményt hirdetett

2007-03-20
Új reklámverseny eredményét hirdették ki március 19-én Dubaiban. A Dubai Lynx Awards-ra Közel-Keletről és Észak-Afrikából várták a nevezéseket, a shortlisten 388 alkotás szerepelt, a legtöbb az Egyesült Arab Emirátusokból jutott be a végső fordulóba.
Első alkalommal szervezték meg a Dubai Lynx Awards-ot, amelyre összesen 1679 nevezés érkezett a Közel-Keletről és az észak-afrikai országokból. A 388 shortlistes alkotásból 187 jutott be a print kategóriába, 51 a tévé és mozifilmek versenyén vett részt, outdoor kategóriában 59 szerepelt a rövidlistán, 41 a direkt kategóriában, 24 az interaktívban, valamint 18 rádiószpot és nyolc integrált kampány versenyzett a kategóriákban.

A tévé és mozifilmek közül a Leo Burnett Kairó vitte el a Grand Prix-t a Melody TV Group of Channel-nek készített „Private lesson” és „Hulk” című alkotással. A print versenyben a legjobb a Saatchi & Saatchi Dubai lett a Procter & Gamble-nek (P&G) készített „Undo” című hirdetéssel, az outdoor kategóriában pedig a „Lipton Tree” nyert, amelyet a JWT Kairó készített a Liptonnak. A rádiós versenyben három szpot vihetett haza Grand Prix-t, a Fortune Promoseven a Chiquita Bananasnak készítette a kreatívokat.

A shortlistre jutott alkotások közül a legtöbb az Egyesült Arab Emirátusokból érkezett, amelyet Egyiptom követett 27 nevezéssel, Libanon pedig 26-tal.

A Dubai reklámversenyen 25 vezető kreatív szakember zsűrizett, a tévé és mozi, print, outdoor és rádió kategóriában Jonathan Harries, a Draft FCB Group vezető kreatívigazgatója elnökölt, a direkt és interaktív, illetve integrált kategóriában pedig Fred Koblinger, a PKP Proximity & BBDO Holding Austria elnök-vezérigazgatója vezette a zsűrit.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés