hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dubai Lynx Awards - eredményt hirdetett

Új reklámverseny eredményét hirdették ki március 19-én Dubaiban. A Dubai Lynx Awards-ra Közel-Keletről és Észak-Afrikából várták a nevezéseket, a shortlisten 388 alkotás szerepelt, a legtöbb az Egyesült Arab Emirátusokból jutott be a végső fordulóba.
hirdetés
Első alkalommal szervezték meg a Dubai Lynx Awards-ot, amelyre összesen 1679 nevezés érkezett a Közel-Keletről és az észak-afrikai országokból. A 388 shortlistes alkotásból 187 jutott be a print kategóriába, 51 a tévé és mozifilmek versenyén vett részt, outdoor kategóriában 59 szerepelt a rövidlistán, 41 a direkt kategóriában, 24 az interaktívban, valamint 18 rádiószpot és nyolc integrált kampány versenyzett a kategóriákban.

A tévé és mozifilmek közül a Leo Burnett Kairó vitte el a Grand Prix-t a Melody TV Group of Channel-nek készített „Private lesson” és „Hulk” című alkotással. A print versenyben a legjobb a Saatchi & Saatchi Dubai lett a Procter & Gamble-nek (P&G) készített „Undo” című hirdetéssel, az outdoor kategóriában pedig a „Lipton Tree” nyert, amelyet a JWT Kairó készített a Liptonnak. A rádiós versenyben három szpot vihetett haza Grand Prix-t, a Fortune Promoseven a Chiquita Bananasnak készítette a kreatívokat.

A shortlistre jutott alkotások közül a legtöbb az Egyesült Arab Emirátusokból érkezett, amelyet Egyiptom követett 27 nevezéssel, Libanon pedig 26-tal.

A Dubai reklámversenyen 25 vezető kreatív szakember zsűrizett, a tévé és mozi, print, outdoor és rádió kategóriában Jonathan Harries, a Draft FCB Group vezető kreatívigazgatója elnökölt, a direkt és interaktív, illetve integrált kategóriában pedig Fred Koblinger, a PKP Proximity & BBDO Holding Austria elnök-vezérigazgatója vezette a zsűrit.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés