hirdetés
hirdetés
hirdetés

Durex – melegeket célzó netkampány

Melegeknek szóló internetes kampányt indított a Durex március 4-én a Habostorta a Melegrandi.hu társkereső oldalán, valamint a Gay.hu és a Pride.hu oldalakon.
hirdetés
„Örömmel fogadtuk a Universal McCann Interactive ügynökség megkeresését, hiszen a Durex kampány remélhetőleg utat nyit más hirdetők számára, akik eddig nem gondoltak a fogyasztói szempontból is értékes meleg közönség elérésére – nyilatkozta Weiler Péter, a Habostorta ügyvezető igazgatója.

A kampány új kezdeményezés a hazai piacon, hiszen eddig még nem találkozhattunk hirdetéssel, amely erre a célcsoportra fókuszált volna. A nemzetközi trendek ismeretében azonban egyre nagyobb szerepet kaphat a szofisztikált médiatervezésben ennek a rétegnek a hatékony elérése is.

Jó példa erre, hogy az USA-ban a 90-es évek elejétől egyre gyakrabban jelennek meg az indirekten vagy direkten a melegeket célzó termékeket és szolgáltatásokat népszerűsítő reklámok. Az internetes megjelenések mellett sajtóhirdetések népszerűsítik a DurexTop Gel terméket, de azok más célcsoporthoz szólnak.

A kampányt a McCann-Erickson csoport kommunikációs ügynökségei készítették, az online kampány megvalósításában az ActiveAgent Magyarország működött közre.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés