Effie - 36 munka shortlisten
2007-09-28
Az idei magyarországi Effie-re 84 nevezés érkezett összesen 33 ügynökségtől. A munkák számát tekintve a legkedveltebb az étel kategória volt, itt 15 reklám versenyzik. A döntőbe 36 munka került.
A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) immár hatodik alkalommal hirdette meg a hatékony kampányok versenyét: az Effie-t, amelyre idén már tíz kategóriában lehetett indulni.
A nem tartós fogyasztási cikk - étel - kategóriába 15 nevezés érkezett, nyolc az ital kategóriában, míg az „egyéb” alatt 12 munka versenyzik. A tartós fogyasztási cikk kategóriába nyolc hirdetés küzd a díjakért.
Hat-hat alkotás érkezett a szolgáltatások, a kulturális, a TCR, valamint az imázsreklámok közé, 13 reklám pedig a telekommunikáció és négy a pénzügyi kategóriában indul.
A május végéig beérkezett 84 pályamű értékelésénél döntő szerepe volt a hatékonyság bizonyításának: az adott piaci helyzet megfelelően ismertetni, az adatokat, információkat megfelelő minőségben és mélységben rendelkezésre bocsátani.
Döntőbe 36 pályázat jutott, közülük kerülnek ki az arany-, ezüst, -bronz Effie nyertesek, valamint a Platina Effie győztese.
A nyerteseket az október 19-i gálán hirdetik ki.
A pályázók:
ACG.HEY
Akció-Nxs
BBDO
Carat Hungary 21. Media
Carbon Group
D’Arcy Avenue
DDB
Euro RSCG
GFMO Hungary
GGK Direct
Grey Worldwide Hungary
hat
Henkel Magyarország
Insomnia
Leo Burnett
Lowe GGK
McCann Erickson
Mediaedge:cia
M-RTL
Noe’s Ark
Ogilvy & Mather
OMD
Publicis
Raygun Reklámügynökség
Sanoma
Sió-Eckes
TBWA
Team
Unilever
Universal McCann
Wunderman
Young & Rubicam
Zelmer Consult és Reklámügynökség
A nem tartós fogyasztási cikk - étel - kategóriába 15 nevezés érkezett, nyolc az ital kategóriában, míg az „egyéb” alatt 12 munka versenyzik. A tartós fogyasztási cikk kategóriába nyolc hirdetés küzd a díjakért.
Hat-hat alkotás érkezett a szolgáltatások, a kulturális, a TCR, valamint az imázsreklámok közé, 13 reklám pedig a telekommunikáció és négy a pénzügyi kategóriában indul.
A május végéig beérkezett 84 pályamű értékelésénél döntő szerepe volt a hatékonyság bizonyításának: az adott piaci helyzet megfelelően ismertetni, az adatokat, információkat megfelelő minőségben és mélységben rendelkezésre bocsátani.
Döntőbe 36 pályázat jutott, közülük kerülnek ki az arany-, ezüst, -bronz Effie nyertesek, valamint a Platina Effie győztese.
A nyerteseket az október 19-i gálán hirdetik ki.
A pályázók:
ACG.HEY
Akció-Nxs
BBDO
Carat Hungary 21. Media
Carbon Group
D’Arcy Avenue
DDB
Euro RSCG
GFMO Hungary
GGK Direct
Grey Worldwide Hungary
hat
Henkel Magyarország
Insomnia
Leo Burnett
Lowe GGK
McCann Erickson
Mediaedge:cia
M-RTL
Noe’s Ark
Ogilvy & Mather
OMD
Publicis
Raygun Reklámügynökség
Sanoma
Sió-Eckes
TBWA
Team
Unilever
Universal McCann
Wunderman
Young & Rubicam
Zelmer Consult és Reklámügynökség
(forrás:
Kreatív Online)