hirdetés
hirdetés

Effie - 36 munka shortlisten

2007-09-28
Az idei magyarországi Effie-re 84 nevezés érkezett összesen 33 ügynökségtől. A munkák számát tekintve a legkedveltebb az étel kategória volt, itt 15 reklám versenyzik. A döntőbe 36 munka került.
A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) immár hatodik alkalommal hirdette meg a hatékony kampányok versenyét: az Effie-t, amelyre idén már tíz kategóriában lehetett indulni.

A nem tartós fogyasztási cikk - étel - kategóriába 15 nevezés érkezett, nyolc az ital kategóriában, míg az „egyéb” alatt 12 munka versenyzik. A tartós fogyasztási cikk kategóriába nyolc hirdetés küzd a díjakért.

Hat-hat alkotás érkezett a szolgáltatások, a kulturális, a TCR, valamint az imázsreklámok közé, 13 reklám pedig a telekommunikáció és négy a pénzügyi kategóriában indul.

A május végéig beérkezett 84 pályamű értékelésénél döntő szerepe volt a hatékonyság bizonyításának: az adott piaci helyzet megfelelően ismertetni, az adatokat, információkat megfelelő minőségben és mélységben rendelkezésre bocsátani.

Döntőbe 36 pályázat jutott, közülük kerülnek ki az arany-, ezüst, -bronz Effie nyertesek, valamint a Platina Effie győztese.

A nyerteseket az október 19-i gálán hirdetik ki.

A pályázók:

ACG.HEY    
Akció-Nxs    
BBDO    
Carat Hungary 21. Media    
Carbon Group    
D’Arcy Avenue    
DDB    
Euro RSCG   
GFMO Hungary    
GGK Direct    
Grey Worldwide Hungary   
hat   
Henkel Magyarország    
Insomnia    
Leo Burnett    
Lowe GGK    
McCann Erickson   
Mediaedge:cia    
M-RTL    
Noe’s Ark    
Ogilvy & Mather    
OMD    
Publicis    
Raygun Reklámügynökség    
Sanoma    
Sió-Eckes    
TBWA   
Team    
Unilever    
Universal McCann    
Wunderman    
Young & Rubicam    
Zelmer Consult és Reklámügynökség    
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés