hirdetés
hirdetés
hirdetés

EFFIE – díj a leghatékonyabb kampányoknak

Az EFFIE reklámhatékonysági versenyen október 11-én kihirdették az elmúlt két év leghatékonyabb magyar hirdetéseit.
hirdetés
A McCann-Erickson reklámügynökség két arany Effie szobrot vehetett át, egyet az étel kategóriájában indult, a Nestlé Hungária Kft.-nek készített „Édes élet Maggi módra” nevű kampányért, egyet pedig a szolgáltatások kategóriában nevezett Pannon GSM Bee bevezető kampányáért. Ez utóbbiért az ügynökséget a zsűri platina Effie-vel is jutalmazta.

Az italokat népszerűsítő leghatékonyabb kampányért járó arany díjat a BBDO Budapest vehette át a Pickwick gyümölcsvarázs tea kampányért. A nem tartós fogyasztási cikkek egyéb kategóriájában a zsűri a Nivea Soft villámmarketing kampányát értékelte arany Effie-vel, a reklámokat a GFMO készítette. A gálán a Saatchi&Saatchi-t is arannyal jutalmazta a zsűri a Nemzetközi Pető Intézetnek 2001-ben készített 1%-os társadalmi célú kampányáért. A tartós fogyasztási cikkek kategóriájában a Grey Worldwide gondozásában 2000-ben futott Cardo bútor- és matracgyártó Kft. imázskampánya kapott arany szobrot.

Az EFFIE reklámhatékonysági versenyen az elmúlt két év 55 leghatékonyabbnak ítélt kampányával szálltak ringbe a hirdetők. Az EFFIE világviszonylatban az egyetlen olyan díj, amely – szemben a számos, a reklámok kreativitását értékelő megmérettetéssel – az eredményességet, a hatékonyságot helyezi a középpontba. Az EFFIE-pályázóknak egy előre kidolgozott struktúrájú hatékonysági esettanulmányt kellett benyújtaniuk: az ebben felsorakoztatott piaci adatok és érvek alapján döntött a zsűri.

A zsűrizés két teljes napot vett igénybe, amelyek közül az elsőn 30, a másodikon további 22 vezető kommunikációs szakember pontozta – egymástól függetlenül – a pályamunkákat. Az általuk adott pontszámok átlaga alapján alakult azután ki a végső rangsor. A magyar EFFIE szervezői a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MaKSZ).

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés