hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egerszalókon lesz az idei Reklámkonferencia

Helyszínt változtatott, de nem ment messzire az MRSZ által szervezett Országos Reklámkonferencia, melynek témája az ésszerűség és a kreativitás együttélése.

hirdetés

Szeptember 28-29-én, a megszokott egritől eltérő helyszínen, Egerszalókon rendezik az Országos Reklámkonferenciát, melynek címe: Emoráció 2010. A rendezvény tartalmi középpontjában a design vezérelte gondolkodás, az újüzlet-szerzés, a kisvállalati kommunikáció és társadalmi felelősség áll majd. A szervezők az idei évben különösen a fiatalokra és a megbízói oldal képviselőire szánnak kiemelt figyelmet.

Az MRSZ által 18. alkalommal megrendezett konferencia koncepciója és programja Gosztonyi Csaba, a Carbon Group ügyvezetője és az MRSZ Ügyvezetésének tagja ötletéből származik: szerinte a kommunikációs munkában az ésszerűség és a kreativitás feszül egymásnak, egyik sem mehet a másik ellenében, nem is létezhetnek egymás nélkül.

A programok összetételével kapcsolatban így fogalmazott: „Szeretném megvizsgálni, hogy mi történik, amikor kimozdulunk a komfortzónánkból. Amikor fogékonnyá tesszük magunkat arra, hogy a szűk szakmai körünkön kívüli gondolkodókat bevonjuk a párbeszédeinkbe, amikor elfogadjuk, hogy egyre inkább a struktúrán kívülről érkeznek a valódi válaszok. Emiatt hallgatunk meg például egy szerzetest, egy középiskolai tanárt vagy a nemzetközi téren legismertebb magyar márka szülőatyját.”

A rendezvény a korábbi évekhez képest 10 kilométerrel költözik odébb: Eger helyett Egerszalókon, a sódomb mellé épült Saliris Resort Hotel ad otthont a konferenciának. A rendezvény arculatának, kommunikációjának és kivitelezésének ügynökségi gazdája idén is a HD Group, a site-ot és a közösségi médiamegjelenéseket a Kirowski gondozza.

A program és a részletek a honlapon és a Facebookon olvashatók.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés