hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egészségportált vett a RAS

A jelenleg 220-250 ezer egyedi felhasználót elérő Egészségkaluz.hu-t a gyógyszer-információs adatbázisban erős Vidal-csoporttól vette meg a Ringier Axel Springer (RAS). Az online integráció mellett a jövőben nyomtatott mellékletként is megjelenik majd, sőt vasárnaponként Győrffy Pál és Valkó Eszter vezetésével az RTL Klubon is jelentkezik az Egészség Kalauz című műsor. A hír kapcsán interjút készítettünk a RAS Magyarország digitális-portfólió igazgatójával, Gerentsér Imrével.

hirdetés

A Vidal Hungary Kft-től csak ezt az egy terméket vette meg a RAS?

Igen. Ami azonban fontos, hogy a szakmai együttműködés megmarad és elmélyül a két cég között.

Gerentsér Imre
Miért az Egészségkalauz.hu-ra esett a választásuk?

Olyan szájtot kerestünk, amely szakmaiságával, tartalmával és egészségügyi szolgáltatásaival már kivívta a szakma és az olvasók elismerését is. Az Egészségkalauz.hu szakértői hátterét az egészségügyi kommunikációs szakmában is jelentős, a Pharmindex termékeit és szolgáltatásait is jegyző Vidal-csoport alkotta, velük a továbbiakban is fennmarad a szoros szakmai kapcsolat.

Mit terveznek az oldallal? Meg van-e határozva növekedési ütem?

A szakmai minőség fenntartása és továbbfejlesztése engedhetetlen. A korábbi tulajdonosok kiváló egészségügyi szakemberek voltak, ám a tartalomfejlesztésre kevesebb erőforrás állt rendelkezésükre. Szeretnénk, ha az oldalra azért jönnének a látogatók, mert itt hiteles, korrekt, mégis magazinos, könnyen fogyasztható információkat talál egészségről, betegségről, a legújabb kutatásokról vagy épp a prevencióról. A szakmaiságot megtartva, a kiadói szinergiákat kihasználva, valamint új szolgáltatásokkal tervezünk növekedést elérni, mind látogatószámban, mind bevételben. 

A portálról röviden
A 15 éves Egészségkalauz.hu-t részben orvosok és gyógyszerészek szerkesztik. A már közel 6000 válasszal rendelkező tanácsadó rovat mellett, több mint 12 ezer gyógyszer és étrend-kiegészítő tájékozató, 26 ezer szavas orvosi szótár, részletes betegség- és tünetkereső, valamint egészségügyi tesztek és kalkulátorok is helyet kaptak az oldalon - olvasható a közleményben. 

A felvásárlás után milyen változások lesznek az oldalnál? Ki lesz a főszerkesztő?

Az oldal átvétele után olyan fejlesztéseket tervezünk, amelyek a látogatószám növelése mellett az ügyfél-elégedettséget is növelik, ez természetesen honlapfejlesztést, tartalombővítést, új, például videós tartalmak elindítását, SEO és UX  eszközök használatát is magában foglal. Az oldal főszerkesztője Simon Izabella, aki korábban szakmai-egészségügyi újságíróként és szerkesztőként, később az online marketing területén szerzett gyakorlatot.

Várható-e, hogy a RAS online portfóliója a jövőben további, szintén az egészség szektorhoz tartozó oldallal bővül?

Alapvetően igen. A Blikk.hu szolgáltatás rovatában tervezünk egy erősebb egészségügyi tartalmat. Hangsúlyozom, szolgáltatás-rovatában. A Blikk.hu –nak ugyanis vannak praktikus, szolgáltató tartalmai.

A bulvárt semmiképp sem fogjuk keverni az egészségügyi tartalommal, de közönséget igen. A Blikk.hu havi szinten több mint 2 millióan látogatják. Ezt a tömeget igen érdemes megelőzéssel, orvoslással kapcsolatos edukációs tartalommal megszólítani. Fontos hangsúlyozni, hogy a Blikk.hu –n megjelenő egészség-tanácsadási tartalmaink is szakmailag releváns, akadémia orvoslás elveinek megfelelő ismeretterjesztésre terjed ki. Másik tervünk, pontosabban nem is terv, hanem megvalósult tény, hogy a print portfólióban is rendszeresen jelenik meg  EgészségKalauz néven tematikus egészségügyi sorozat.

Terveznek-e még hasonló felvásárlásokat az online piacon?

A felvásárlásokat nehéz tervezni, hiszen az nem csak rajtunk múlik. De alapvetően igen.

A nyitókép forrása az Egészségkalauz.hu Facebook-oldala. 

 

 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés