hirdetés
hirdetés
hirdetés

EGTA - rádiós tréning

Idén ősszel először rendez a rádiós értékesítés témakörében tréninget Magyarországon az EGTA, a rádiós és tévés sales house-ok szövetsége.
hirdetés
A tavalyi sikeres TV Budapest Academy után a rádiós értékesítés témakörében tart tréninget az EGTA október 9. és 14. között a magyar fővárosban. A hatnapos Radio Budapest Academy kifejezetten a közép-kelet-európai piacra adaptált interaktív tréning lesz. A szervezők a rendezvénnyel a rádiós sales house-oknak, illetve marketingosztályoknak nyújtanak segítséget abban, hogy értékesítési technikáikat javítsák, eredményesebbé tegyék.

Az októberi tréningen a résztvevők megismerhetik például a legújabb, innovatív értékesítési technikákat, szó lesz a cross-media csomagok előnyeiről, illetve arról, hogyan növelhetik bevételeiket a rádiós reklámok értékesítésével foglalkozó cégek. A rádiós konferencián előadást tart Várdy Zoltán, a TV2 kereskedelmi igazgatója, aki a fentebb említett cross-media lehetőségekről beszél majd. Remi Boel, az OMD Belgium vezetője a rádiós médiatervezésről és -vásárlásról tart előadást, konkrétabban arról, hogy mikor és miért döntenek ügyfeleik a médiaterveikben a rádiók mellett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés