hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy jómódú antikapitalista ex-hajléktalan Cannes-ban

John Bird nem ért egyet John Hegartyval, és volt egy milliomodik Facebook-előadás is. Harmadik nap, összefoglaló.

hirdetés

Péter töménytelen mennyiségű tartalmat állított elő Cannes-ból ma is, valamit szed. Kicsit sem sajnáljuk, hogy hajnali kettőkor bezár az összes kocsma, hisz dolgozni ment, nem dorbézolni. Megnézte ma John Bird, a Big Issue nevű utcalap (a globális Fedél Nélkül) alapítójának előadását, egy sokezredik előadást egy sokezredik Facebook-gurutól, és rájött végre, hogy az Iphone 3g kamerája szart sem ér.

Cannes-ban az a legjobb, hogy

“Ha egyetlen tanácsot adhatok, akkor az az, hogy ha bárkinek módjában áll találkozni egy multimiliomossal, akik kedves hozzá, akkor ragadja meg az alkalmat és szedjen ki belőle annyi pénzt, amennyire szüksége van ahhoz, hogy megvalósíthassa, amit szeretne csinálni” - adta meg az alaphangot az egykori hajléktalan-fiatalkorú bűnöző-alkoholista-drogosból mára egy jól működő médiafrancise vezetőjévé váló, a világot sújtó problémákról izzó még ma is izzó szenvedélyjel beszélő 66 éves Bird. A hajléktalanok kezébe az árusítással kereseti lehetőséget adó Big Issue-t - egy New York-i példát követve - 1991-ben alapította, nem más, mint a véletlenül pont multimilliomos, és Birdöt még hajléktalanként megismerő Gordon Roddick Body Shop társalapító társaságában.

Mindenkiről, mindent, mindig, mindenhol

Az elmúlt évek hazai és nemzetközi konferenciatapasztalatai azt mondatták velem, hogy facebookos előadótól jót nem várhatok, úgyhogy meglehetősen vonakodva ültem be nagyon sokadmagammal Paul Adams, a FB globális brand dizájn vezetőjének (jelentsen ez bármit is) előadására. Bár a Fortune magazin tavaly novemberben a Szilícium-völgy leginkább elcsábítandó üdvöskéjének nevezte a kora harmincas és egyébként ír Adamsot, az előadás elején úgy tűnt, hogy könnyen össze lehet zavarni: egy váratlanul megcsörrenő mobiltelefon úgy leblokkolta, hogy szó szerint ki kellett mennie a színpadról egy percre és az egészet újrakezdeni, amihez foghatót én még nem láttam konferencián. Viszont dicséretére legyen mondva, hogy irgalmatlan profizmussal kezelte a zavart, újrakezdte és utána az előítéleteimre rácáfolva kifejezetten érdekes előadást tartott.

Szigeti Péter, tartalomfejlesztési vezető
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés