hirdetés
hirdetés
hirdetés

K&V: Bartucz László

Egy médiacég pont olyan, mint egy benzinkút

Szörföt oktat, síel és a tízórás munkahét elérésén dolgozik Bartucz László, a Danubius Rádió és az Est Média volt vezérigazgatója, aki szerint a rádiós piac kinyírta magát.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ajjaj, szaporodni akar!
#
"tíz éve ugyanazt az Excel-táblát használom" Kedves László! Ezeknél a cégeknél emberek dolgoztak, bármilyen furcsa is önnek. A szekértelemről pedig annyit, hogy
több milliárdos veszteséggel zárt a Danubius.
#
Gratulálok a cikk Szerzőjének, nagyon szépen összeszedett, gondosan megformált portré. A portré főhősének is gratulálok, van benne igazság, a rádiós piac valóban
szuicid tüneteket produkál. De talán érdemes lenne megjegyezni, hogy éppen a főhősünkhöz hasonló, komoly identitás problémákkal küszködő, mandzsetta bajnokok
tartották a fejéhez a pisztolyt. Egykori személyes alkalmazotti érintettségem okám nem lenne illendő részletekbe bocsátkozni, hogy miként lehet egy rádiót
ügyvezetőként bárgyúság okán ellehetetleníteni, inkább kívánok további kellemes kerékpározgatást egy távoli vagy inkább nagyon távoli országban.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés