hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy órára elsötétül az Origo

A Magyar Telekom idén is támogatja a Föld Órája akciót. Március 27-én sötétségbe borulnak a vállalat nagyobb fényreklámjai, irodaházai, valamint az Origo, az Iwiw és az Ozone Network.
hirdetés

A Magyar Telekom 2008-ban csatlakozott a WWF nemzetközi Föld Órája nevű kezdeményezéshez, amely a klímaváltozás veszélyeire, káros hatásaira szeretné felhívni az emberek figyelmét. Az akció keretében március 27-én este 20:30 és 21:30 között elsötétül az Eiffel-torony, a Golden Gate híd, a Colosseum és a Lánchíd is.

A Föld Órája idején a Magyar Telekom 14 T-Pont üzletében, valamint irodaépületein és T-Home, T-Mobile fényreklámjain kapcsolja le a villanyt. Továbbá egy órára az Origo, az Iwiw weboldalai és a vállalat honlapjai fekete háttérrel, energiatakarékos üzemmódban jelennek meg.

A Magyar Telekom egyik tematikus csatornája, az Ozone Network is elsötétül erre az időre, és csak a „Most van a Föld órája, a világ legnagyobb klímavédelmi eseménye” felirat lesz látható.

A kampány részeként Iwiw-en az Ozone Network klub tagjai körüzenetet, az Iphone felhasználók pedig az Ozone Network alkalmazás segítségével „Most kezdődik a Föld Órája, oltsd le a villanyt magad körül!” felszólítással értesítenek a klímavédelmi kezdeményezésről.

A Magyar Telekom továbbá szintén a klímaváltozás jegyében március 27-én a borsodi Mezőcsáton a Szívlapát Alapítvánnyal közösen egész napos programsorozatot kínál az alternatív energiaforrások iránt érdeklődőknek. Ezzel a nappal elindul a Jövő/Menő program is, ami a kiemelten hátrányos helyzetű Mezőcsát kistérség fejlődését kívánja előremozdítani.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés