hirdetés
hirdetés

Egy tartalomigazgató alatt a Playboy és a CKM

2010-11-11

Új férfidivíziót hozott létre a Marquard Media. Az élére a CKM főszerkesztőjét nevezték ki, a GfKval közösen pedig férfikutatást kezdtek el.

A Marquard Média Magyarország Kft. és a MAP Kiadó Kft. közösen új férfi divíziót hozott létre, amellyel célja, hogy még komplexebb piaci szolgáltatást nyújtson ügyfeleinek.

Az új férfi divízió élére kinevezett tartalomigazgató Pantl Péter. A szakember 1997-ben került a Marquard Mediához, mint a MegaStar magazin, illetve a Popcorn szerkesztője, később főszerkesztője. 2000 óta dolgozik a CKM-nél, melynek 2005 óta a főszerkesztője.

A divízió létrehozásával egy időben a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának professzora, dr. Törőcsik Mária valamint a GfK Hungária közösen egy átfogó, kvalitatív és kvantitatív kutatást indított el, amelynek középpontjában a Magyarországon élő férfiak állnak.

A statisztikákon és demográfiai adottságokon túlmenően a kutatás a férfiak életét befolyásoló és alakító trendeket, életmódjukat vizsgálja (pl. fogyasztói és vásárlói szokások, döntéshozatali folyamatok, motivációk). A kutatás eredményeit egy konferencián ismerhetik meg mindazok, akiket érdekelnek a magyar férfiak.

Mint azt a múlt héten megírtuk, hat és fél év után távozott a Playboy főszerkesztője, Radnai Péter és a továbbiakban új kihívásokat keres. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés