hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egységes sales- és marketingosztály az EMG-nél

Integrált sales- és marketingosztályt hozott létre az utóbbi években kiépített médiaportfólió fölé az Est Media Group (EMG). Az egységesítés számos új vezetői kinevezéssel is járt.
hirdetés

Augusztus elsejével egységes sales- és marketingosztállyal működik tovább az EMG csoport. Az Econet.hu tulajdonában levő médiavállalat működteti többek között a radiocafé 98.6-ot, az Est-lapokat és az est.hu oldalt, illetve számos indoor médiumot is. „E tevékenységek centralizálásával az EMG legfontosabb célja, hogy az eddigi párhuzamosságok kiküszöbölésével, a médiumokból adódó szinergia-hatások kiaknázásával, a sales- és marketing tevékenységét ügyfelei számára átláthatóbbá és átjárhatóbbá tegye” – fogalmaz a társaság lapunkhoz eljuttatott közleménye. Az új szolgáltatás-központú szervezeti felépítéstől az EMG mindenekelőtt a kiszolgálás minőségének jelentős javulását várja.

Az átszervezés során egy szervezetbe integrálódnak a médiumok eddig külön működő marketing- és sales osztályai, az osztályt Schindler Endre kereskedelmi és marketingigazgató vezeti. Az eddig a radiocafénál hasonló pozíciót betöltő Rafael László a továbbiakban az EMG rádiós üzletágát vezeti, illetve a csoport hirdetési igazgatója lesz. A korábban az Est direkt sales tevékenységét irányító Schmidt Richárd mostantól az egész EMG-portfóliónál felel ugyanezért. Az indoor üzletágat és a kiemelt kapcsolati csoportot Györki Zsuzsa vezeti majd, az EMD marketingvezetője pedig Novotny Laura lesz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés