hirdetés
hirdetés

Electro World – ahány fok, annyi százalék

2002-08-13
Az Electro World rendhagyó promóciót indított, amelynek lényege, hogy minden nap egy kiválasztott terméket akkora kedvezménnyel árulnak, ahány fokot az Országos Meteorológiai Szolgálat aznapra előre jelez.

Az Electro World országos fogyasztói akcióját a cég reklámügynöksége, a Leo Burnett Budapest bonyolítja, augusztus 5-től. „Az augusztus általában gyenge hónap az elektronikai kiskereskedelmi piacon. Úgy gondoltuk, ezzel az akcióval megmozgatjuk ezt az állóvizet és nem utolsó sorban, kicsit felforrósítjuk a hangulatot” – mondta Hali Orsolya, account supervisor.

A Danubius Rádióban minden nap 9-kor és 11-kor teszik közzé az aznapi kedvezményeket, 10 órakor felírják Budapest felett az égre, hogy hány százalékos kedvezményt ad az áruház. A tévéreklámokban a cég ahhoz sugall szórakoztató megoldást, hogyan csinálhatnak az emberek minél nagyobb meleget. „Csakúgy, mint az Electro World nyitását, ezt az új promóciót is komplex kampány támogatja: televízió, rádió reklámok, SMS-játék, óriásplakátok, szórólapok és egy ’táncos füzet’, amelyben bemutatjuk a mi javaslatainkat a ’melegítésre’.

Az akció lezárásaként augusztus 31-én táncversenyt rendezünk, ahol a vállalkozó kedvű csapatok bemutathatják napimádó, melegítő táncukat. A kampány érdekessége továbbá, hogy – az akció lényegéből adódóan – folyamatosan, nap mint nap kommunikálunk a fogyasztókkal” – tette hozzá Eszenyi Péter, art director.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés