Electro World – ahány fok, annyi százalék
Az Electro World országos fogyasztói akcióját a cég reklámügynöksége, a Leo Burnett Budapest bonyolítja, augusztus 5-től. „Az augusztus általában gyenge hónap az elektronikai kiskereskedelmi piacon. Úgy gondoltuk, ezzel az akcióval megmozgatjuk ezt az állóvizet és nem utolsó sorban, kicsit felforrósítjuk a hangulatot” – mondta Hali Orsolya, account supervisor.
A Danubius Rádióban minden nap 9-kor és 11-kor teszik közzé az aznapi kedvezményeket, 10 órakor felírják Budapest felett az égre, hogy hány százalékos kedvezményt ad az áruház. A tévéreklámokban a cég ahhoz sugall szórakoztató megoldást, hogyan csinálhatnak az emberek minél nagyobb meleget. „Csakúgy, mint az Electro World nyitását, ezt az új promóciót is komplex kampány támogatja: televízió, rádió reklámok, SMS-játék, óriásplakátok, szórólapok és egy ’táncos füzet’, amelyben bemutatjuk a mi javaslatainkat a ’melegítésre’.
Az akció lezárásaként augusztus 31-én táncversenyt rendezünk, ahol a vállalkozó kedvű csapatok bemutathatják napimádó, melegítő táncukat. A kampány érdekessége továbbá, hogy – az akció lényegéből adódóan – folyamatosan, nap mint nap kommunikálunk a fogyasztókkal” – tette hozzá Eszenyi Péter, art director.