hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult a Prizma 2020 nevezési időszaka

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a Kreatív PR-versenyére, megújultak az értékelési szempontok is.

hirdetés

Elindult a Prizma 2020, a Kreatív PR-versenyének nevezési időszaka. A normál nevezési határidő október 22-e, de a pályázóknak lehetőségük van október 30-ig emelt áron beadni pályaműveiket. A döntőbe jutott, illetve díjazott kampányok pontot érnek a Kreatív PR Toplistán!

A versenyre 2019. október 11. és 2020. október 30. között, Magyarországon futó PR-projektek, illetve PR-aktivitások és -megoldások nevezhetők, három főkategóriában:

  • az I. kategóriában különböző típusú projektmegoldásokkal,
  • a II. kategóriában a PR-tevékenységhez kapcsolódó eszközökkel (például kiadványokkal, médiamegoldásokkal) lehet pályázni,
  • a III. kategóriában szektoronkénti/iparági bontás szerint indíthatóak a kampányok.

A három főkategórián belül alkategóriák ide kattintva érhetőek el.

A verseny zsűrizése kétkörös: az online zsűrizés november 9-én indul, a személyes fordulót pedig november 27-én tartjuk. A zsűri összetételéről hamarosan tájékoztatást adunk.

Fontos újítás a versenyen, hogy az idei kiírásban a zsűri már nem veszi figyelembe a nevezéshez csatolt AVE-értékeket, illetve az értékelési szempontok is más súllyal esnek latba. A szempontok a következő súlyozással számítanak az elbírálás során: 

      • stratégia, insight, célcsoportmeghatározás, célkitűzések: 30% 
      • kreativitás, újszerűség és kivitelezés: 30% 
      • eredményesség, hatékonyság a kitűzött célok mentén: 40% 
 
Kivétel ez alól az I./L) kategória, ahol kiemelt elbírálási szempont a kampány integráltsága, így itt az alábbiak szerint súlyozzuk a kampányokat:
 
      • stratégia, insight, célcsoportmeghatározás, célkitűzések: 25%
      • kreativitás, újszerűség és kivitelezés: 25%
      • eredményesség, hatékonyság a kitűzött célok mentén: 35%
      • integráltság: 15%
 
A versenyről további részletek ide kattintva olvashatók.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés