Elindult a Radiocafé 98.6 monstre kampánya
A Radiocafé október második hetétől december végéig tartó imázskampányt indít, aminek kidolgozásával és kreatív anyagainak elkészítésével a rádió tulajdonosa, az EMG a Carbon Groupot bízta meg.
A kampány az EMG teljes médiaportfolióján kívül női és férfimagazinokban, hetilapokban, internetes oldalakon jelenik meg. A Carbon Group a kampányidőszakban televíziós szpottal is jelentkezik, a Radiocafén futó rádióreklámot a rádió kreatív csapata készíti.

"Olyan imidzskampányt szerettünk volna, amely úgy kommunikálja a rádió megújulását, hogy nem explicit üzenetként fogalmazza meg annak értékeit. Elvártuk, hogy ahogyan a rádió tartalmában, úgy a reklám kivitelezésében is üssön el a piacon megszokottaktól" - mondta Kádár Tamás, az EMG ügyvezetője.
Gosztonyi Csaba, a Carbon Group ügyvezetője a Kreatív Online megkeresésére elmondta, hogy három hónapja kezdtek el közösen gondolkodni a kreatív anyagon. ,,Több kör és több béta verzió után három munka került a végső ítélőszék elé. Volt egy erősebb, megosztóbb irány és egy humoros, áthallásos, amit viszont a rádió vezetése támadhatónak ítélt a versenytársak részéről" - foglalta össze Gosztonyi a végső verzió kiválasztásának történetét.
A Carbon Group ügyvezetője azt is elmondta, hogy a tévészpot eredetileg nem volt a tervben, az alapötlet indukálta, hogy legyen belőle televíziós megjelenés. Hogy miről szól a szpot, arról Gosztonyi egyelőre nem kívánt beszélni, hogy mikor és mely csatornákon láthatjuk viszont majd, azt pedig nem tudja.
Mint arról a Kreatív Online beszámolt, a Radiocafé 98.6 szeptember elején változtatta meg logóját, műsorstruktúráját és hirdetési arculatát.