hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult a Radiocafé 98.6 monstre kampánya

Október közepén elindult az Est Média Group (EMG) tulajdonában lévő Radiocafé 98.6 imázskampánya. Az EMG a feladatra a Carbon Groupot kérte fel.
hirdetés

A Radiocafé október második hetétől december végéig tartó imázskampányt indít, aminek kidolgozásával és kreatív anyagainak elkészítésével a rádió tulajdonosa, az EMG a Carbon Groupot bízta meg.

A kampány az EMG teljes médiaportfolióján kívül női és férfimagazinokban, hetilapokban, internetes oldalakon jelenik meg. A Carbon Group a kampányidőszakban televíziós szpottal is jelentkezik, a Radiocafén futó rádióreklámot a rádió kreatív csapata készíti.


"Olyan imidzskampányt szerettünk volna, amely úgy kommunikálja a rádió megújulását, hogy nem explicit üzenetként fogalmazza meg annak értékeit. Elvártuk, hogy ahogyan a rádió tartalmában, úgy a reklám kivitelezésében is üssön el a piacon megszokottaktól" - mondta Kádár Tamás, az EMG ügyvezetője.

Gosztonyi Csaba, a Carbon Group ügyvezetője a Kreatív Online megkeresésére elmondta, hogy három hónapja kezdtek el közösen gondolkodni a kreatív anyagon. ,,Több kör és több béta verzió után három munka került a végső ítélőszék elé. Volt egy erősebb, megosztóbb irány és egy humoros, áthallásos, amit viszont a rádió vezetése támadhatónak ítélt a versenytársak részéről" - foglalta össze Gosztonyi a végső verzió kiválasztásának történetét.

A Carbon Group ügyvezetője azt is elmondta, hogy a tévészpot eredetileg nem volt a tervben, az alapötlet indukálta, hogy legyen belőle televíziós megjelenés. Hogy miről szól a szpot, arról Gosztonyi egyelőre nem kívánt beszélni, hogy mikor és mely csatornákon láthatjuk viszont majd, azt pedig nem tudja.

Mint arról a Kreatív Online beszámolt, a Radiocafé 98.6 szeptember elején változtatta meg logóját, műsorstruktúráját és hirdetési arculatát.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
ladoo, biztosan hallottál már olyanról, hogy stockfotó-gyűjtemény. kifizeted, letöltöd, használod. és bizony előfordul, hogy ugyanez másnak is eszébe jut.
#
Szia!
Direkt nem a "lopás" szóval éltem, mert én sem tartom annak, sőt...Ez egy teljesen egészséges jelenség a mai világban. Ami viszont bennem egy apró kérdést fogalmazott
meg, hogy mennyire szabad egy logóba úgy belenyúlni, hogy az alapvetően teljesen mást jelentsen? Általában ezek a kreatívok, logók le vannak védve, engedélyhez kötött
a felhasználásuk, nem szólva a módosításukról...
A kreatív amúgy nekem bejön, még hallgattam is egy kis radiocafét vezetés közben tegnap :)
#
Szia,

Köszi a linket. De jelent-e ez bármit is? Nem akarok bővebben belemenni, de az, hogy valaki egy motívumot kölcsönvesz, idéz, kivesz, stb... az talán még nem lopás, és
talán nem teszi értéktelenné a művet. Ha ez így lenne, akkor - hogy a szemléltetés miatt párhuzamot húzzak - a művészet történetét újra kéne írni, az
értékelhető és értékelendő műalkotások 80 százaléka pedig kihullana. Ugyanez a helyzet a zenetörténettel is. A radiocafé kreatívja ettől nem lesz se rosszabb se
jobb.
#
Nézzük csak meg a gitáron lévő nyomatot! Csöppet koppintás... www.zwackmaximilian.hu -t nézzük meg hozzá...

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés