hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elkelt a MeH 300 milliós reklámmegbízása

Megvan a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) bruttó 300 millió forintos reklámtenderének győztese. A Közbeszerzési Értesítő szerint a kiíró a Grey, a Leo Burnett, a Lowe GGK, a Saatchi & Saatchi, a Well és a Young & Rubicam (Y&R) pályázatát bírálta el.
hirdetés

A Grey lett a MeH reklámtenderének a győztese – derül ki a hirdetményből. Az ügynökség már rutinosnak számít, hiszen a tavalyi közbeszerzési eljárást is megnyerte, igaz akkor az ACG.Hey Reklámügynökséggel közösen indult. Akkor ketten osztoztak a bruttó 300 millió forintos megbízáson, most azonban a Grey egyedül vitte el a meghirdetett feladatokat.

A MeH kommunikációs kampányaihoz kapcsolódóan stratégiák és kreatívtervek készítésével, valamint gyártással és annak előkészítésével bízta meg a Grey-t, amellyel a keretösszeg erejéig vagy jövő év június 30-ig kötött szerződést.

A Grey után a legkedvezőbb ajánlatot a Leo Burnett nyújtotta be. A Közbeszerzési Értesítő közzétette a tenderen második helyen végzett ügynökség ajánlatát, amelyben 2 944 000 forintos havidíj szerepelt, a gyártásra 3 434 740 forintot számoltak, a fotózást 550 ezer, a rádióreklámot 600 ezer, a reklámfilmet pedig százezer forint híján négymillió forintban határozták meg. A nyertes ügynökségnél ilyen lebontás nem szerepel, csupán az, hogy az ellenszolgáltatás értéke nettó 250 millió forint. Az elbírálásnál a legnagyobb súlyszámot a kreatívterv és a stratégia minősége adta, ezt követte az ügynökségi havidíj mértéke.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés