Elkelt a MeH 300 milliós reklámmegbízása
A Grey lett a MeH reklámtenderének a győztese – derül ki a hirdetményből. Az ügynökség már rutinosnak számít, hiszen a tavalyi közbeszerzési eljárást is megnyerte, igaz akkor az ACG.Hey Reklámügynökséggel közösen indult. Akkor ketten osztoztak a bruttó 300 millió forintos megbízáson, most azonban a Grey egyedül vitte el a meghirdetett feladatokat.
A MeH kommunikációs kampányaihoz kapcsolódóan stratégiák és kreatívtervek készítésével, valamint gyártással és annak előkészítésével bízta meg a Grey-t, amellyel a keretösszeg erejéig vagy jövő év június 30-ig kötött szerződést.
A Grey után a legkedvezőbb ajánlatot a Leo Burnett nyújtotta be. A Közbeszerzési Értesítő közzétette a tenderen második helyen végzett ügynökség ajánlatát, amelyben 2 944 000 forintos havidíj szerepelt, a gyártásra 3 434 740 forintot számoltak, a fotózást 550 ezer, a rádióreklámot 600 ezer, a reklámfilmet pedig százezer forint híján négymillió forintban határozták meg. A nyertes ügynökségnél ilyen lebontás nem szerepel, csupán az, hogy az ellenszolgáltatás értéke nettó 250 millió forint. Az elbírálásnál a legnagyobb súlyszámot a kreatívterv és a stratégia minősége adta, ezt követte az ügynökségi havidíj mértéke.