hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elképesztő ügynökségi iroda a barbároknál

Átalakította New York-i irodáját a The The Barbarian Group. A gondosan megtervezett térben helyet kapott egy több mint 400 négyzetméteres íróasztal is. Érdemes megnézni a bemutató videót.

hirdetés

Emlékeznek még arra, amit Hidvégi Tom, a Laboratory ügyvezetője nyilatkozott múlt heti interjúnkban? Az ő első lépése az volt, hogy lebontotta a falakat az ügynökség egyes részlegei között. Nos, ennél is tovább mentek a New York-i The The Barbarian Group nevű ügynökségnél.

Ők ugyanis egy asztalhoz ültettek mindenkit – szó szerint. 408,77 négyzetméter – ekkora annak az – általuk csak Superdesk-nek nevezett – asztalnak a felülete, amelyet Clive Wilkinson építész-belsőépítész tervezése mellett, Los Angelesből odaszállítva állítottak fel az irodájukban, amelyben a videó tanúsága szerint az Apple-laptopok tömkelege és természetesen a bárpult is alapfelszereltség. A Superdesket és az irodát Benjamin Palmer alapító és Sophie Kelly ügyvezető mutatják be, Palmer még azt is elmondja, hogy az óriás-íróasztalhoz olyan anyagokat használtak fel, hogy az végül olcsóbban jött ki, mintha hagyományos irodai munkaállomásokat alakítottak volna ki.

Az irodát az Adweek-en mutatták be, a szakmai híroldal pedig a cikk végén ironikusan megjegyzi: „nézzék meg a videót és próbálják meg nem rosszul érezni magukat a saját, szánalmas munkahelyük miatt”. Ami ez esetben nyilván nem könnyű, tekintve, hogy sok ügynökség – meg úgy általában akármilyen – cég teljes irodája kisebb helyen terül el, mint a barbárok 400 négyzetméteres asztala.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés