hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elkészült a Quimby-sör

„Az ördög magyar hangja” névre keresztelt sört a Monyo Brewing készítette a Quimbyvel. Többek között ezért vörös. 

hirdetés

A magyarországi kézműves sörforradalom jelentős brandje és sőrfőzője, a Monyo Brewing megalkotta az iható Quimbyt: a sör egy vörös Indian Pale Ale, a címkén pedig a zenekar tagjai láthatók a Monyo címkéiről megszokott szürreális-rajzfilmes stílusban.

„Az egész azzal kezdődik, hogy mi felfedezzük a kreativitást egy csomó minden másban is, mint a saját zenénkben” – mondja a sajtóanyagban Kárpáti József Dódi, a Quimby trombitása, aki a zenekarból projektfelelősként az ízvilág meghatározásától kezdve a kóstolásokon át, egészen a sörfőzésig, mindenből kivette a részét, például malátát roppantott és adagolta a komlót a sörhöz.

„Néhány kismennyiségű (10-20l) házi tesztfőzet után elhatároztuk, hogy a sörforradalom zászlóshajóját, az India Pale Ale-t választjuk. Ezt az IPA-t egy Mosaic komlóval főztük és hidegkomlóztuk, aminek eredménye egy nagyon friss, illatos, citrusos és markánsan keserű sör” – mondja a sör ízvilágáról Németh Antal, a Monyo sörfőző mestere.

Megkóstoltuk mi is: könnyen fogyasztható, populáris, erősen komlós, de különleges ízvilágú vörös sörről van szó. Amúgy egy Quimby-szerzemény miatt vörös: „Nekem mindegy, csak a színe legyen vörös…”

A címkén látható grafikát, rajta a zenészekről készült rajzokat a Graphasel Design Studio készítette.

A sört bemutató tájékoztató után a zenekar tagjai száz palackot dedikáltak, amiből a bemutatón az összes példány elkelt. Az ebből befolyó összeget a kőbányai Down Alapítvány Gondozóházának juttatják el, akik többször segítettek a Monyo Brewing söreinek a csomagolásában.

Kemény Gabriella
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés