hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kínai zsűrielnök Cannes-ban

Először kértek fel a cannes-i reklámfesztivál szervezői kínai zsűrielnököt. Lo Sheung Yan, a JWT ázsiai regionális elnöke és kreatívigazgatója az outdoor-kategóriát felügyeli 2012-ben.

hirdetés

Lo Sheung Yan (Forrás: B. Messer)
Először kértek fel kínai zsűrielnököt a cannes-i reklámfesztivál szervezői – írja az Advertising Age. Lo Sheung Yan, becenevén MaYan, a JWT Észak-Kelet-Ázsiáért felelős sanghai irodájának elnöke és kreatívigazgatója, a JWT globális kreatívtestületének tagja.

Vezetése alatt a JWT számos kreatívdíjat nyert, többek közt Kína első cannes-i Grand Prix-jét, a Samsonite-nak készített Heaven and Hell-kampánnyal.

A szakember korábban már számos reklámverseny zsűrijének volt tagja, Cannes-ban korábban kétszer. Most az outdoor-kategória zsűrielnökévé kérték fel. Sheung Yan a kreatív munkái mellett ismert színmű- és musicalíró, színész, valamint számos ázsiai popsláger szövegét is ő szerezte.ű

Cannes-ban egyébként nem csupán a Grand Prix miatt volt érezhető a kínai jelenlét. Az elmúlt években a kínai reklámügynökségek egyre látványosabb eredményeket érnek el. Idén a Kínai Reklámszövetség külön standdal állt ki Cannes-ban.

(forrás: AdAge/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés