Kínai zsűrielnök Cannes-ban
Először kértek fel a cannes-i reklámfesztivál szervezői kínai zsűrielnököt. Lo Sheung Yan, a JWT ázsiai regionális elnöke és kreatívigazgatója az outdoor-kategóriát felügyeli 2012-ben.

Vezetése alatt a JWT számos kreatívdíjat nyert, többek közt Kína első cannes-i Grand Prix-jét, a Samsonite-nak készített Heaven and Hell-kampánnyal.
A szakember korábban már számos reklámverseny zsűrijének volt tagja, Cannes-ban korábban kétszer. Most az outdoor-kategória zsűrielnökévé kérték fel. Sheung Yan a kreatív munkái mellett ismert színmű- és musicalíró, színész, valamint számos ázsiai popsláger szövegét is ő szerezte.ű
Cannes-ban egyébként nem csupán a Grand Prix miatt volt érezhető a kínai jelenlét. Az elmúlt években a kínai reklámügynökségek egyre látványosabb eredményeket érnek el. Idén a Kínai Reklámszövetség külön standdal állt ki Cannes-ban.